سفر خلاقانه نام تجاری

مدیرسایت
اخرین بروزرسانی 15 شهریور 1400
2 نفر ثبت نام کرده اند

پیش نیازهای دوره

درباره این دوره

این دوره با هدف در دسترس قرار دادن مفاهیم برند برای هر زبان آموز و آموزش به آنها برای تجزیه و تحلیل و به کارگیری تمام مفاهیم مربوطه ، با استفاده از ابزار گسترده و متنوع برند سازی ، ارائه می شود. این ابزارهای لازم را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید رفتار مارک را درک کنید ، زبان یک مارک را درک کنید و با عناصر منطقی و احساسی موجود در مارک ها آشنا شوید.

همچنین تلاش می شود زبان تصاویر را درک کنید. میزان محتوای سمعی و بصری که امروز دریافت می کنیم ، نفوذ این سر و صدا برای مارک ها را دشوار می کند. در پایان به شما می آموزد که چگونه درک مارک تجاری را در متن تجربه مشتری درک کنید.

اهداف یادگیری

می تواند یک ارزش پیشنهادی برای یک نام تجاری ایجاد کند
بیاموزید که چگونه محتوای معنی دار و جذاب تولید کنید.
یک زمین خلاق کامل ایجاد کنید.
فعالیت های برند را از طریق لنز تجربه مشتری بررسی کنید.

محتوای این دوره

  • فیلم
  • جزوات
  • چک لیست سلامت

الزامات

  • دانش اولیه در مورد مارک تجاری داشته باشید
  • نحوه راه اندازی کسب و کار را بدانید

مخاطب هدف

  • دانشجویان زمینه نام تجاری یا تجربه مشتری را دارند