استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها در بازاریابی

مدیرسایت
اخرین بروزرسانی 15 شهریور 1400
2 نفر ثبت نام کرده اند

درباره این دوره

این دوره دانش آموزان را با تجزیه و تحلیل تجارب تجاری آشنا می کند و در عین حال نگاهی تیزبینانه به استفاده ماهرانه از اعدادی که در فضای دیجیتال یافت می شود ، دارد. ما مشتریان راضی را اندازه گیری و شناسایی می کنیم تا محصول یا خدمات را متناسب با آن تنظیم کنیم.

برای اندازه گیری رضایت مشتری ، انتظارات ، عملکرد و عدم تایید محصول یا خدمات ارائه شده را اندازه گیری خواهیم کرد.

اهداف یادگیری

بنیاد لازم برای استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها را برای چالش های دنیای واقعی که روزانه در زندگی حرفه ای خود با آن روبرو هستند ، دریافت کنید.
ابزار تحلیلی ایده آل را برای نیازهای خاص آنها شناسایی کنید
روش های معتبر و قابل اعتماد برای جمع آوری ، تجزیه و تحلیل و تجسم داده ها را درک کنید
از داده ها در تصمیم گیری برای آژانس ها ، سازمان ها یا مشتریان خود استفاده کنید.

محتوای این دوره

  • فیلم
  • جزوات

الزامات

  • دانش پایه بازاریابی

مخاطب هدف

  • مدیران ، رهبران تجارت
  • هر کسی در حال یافتن فرصتی برای دریافت ترفیع است