تجزیه و تحلیل نظرسنجی برای به دست آوردن بینش بازاریابی

مدیرسایت
اخرین بروزرسانی 4 اسفند 1399
0 نفر ثبت نام کرده اند

درباره این دوره

مصرف کنندگان چگونه برند شما را نسبت به رقبا می بینند؟ چگونه محصول جدیدی هنگام عرضه باید موقعیت بندی شود؟ کدام بخشهای مشتری بیشتر به پیشنهادات فعلی ما علاقه مند هستند؟

برای این س questionsالات و بسیاری دیگر ، نظرسنجی ها روش امتحان شده و واقعی برای به دست آوردن بینش بازاریابی هستند.

از نظرسنجی های یکباره مشتری رضایت گرفته تا نظرسنجی های ردیابی برند که به طور مداوم انجام می شود ، اطلاعاتی را فراهم می کنند که بازاریابان برای درک چگونگی مشاهده محصولات ، خدمات و مارک هایشان توسط مصرف کنندگان نیاز دارند.

برچسب ها

اهداف یادگیری

از نظرسنجی های یکباره مشتری رضایت گرفته تا نظرسنجی های ردیابی برند که به طور مداوم انجام می شود ، اطلاعاتی را فراهم می کنند که بازاریابان برای درک چگونگی مشاهده محصولات ، خدمات و مارک هایشان توسط مصرف کنندگان نیاز دارند.
در روش های تحلیلی برای داده های نظرسنجی ، فراگیران آماری با روش های تثبیت شده برای تبدیل پاسخ های نظرسنجی به بینش هایی که می توانند تصمیمات بازاریابی را پشتیبانی کنند ، آشنا می شوند.
تکنیک های مورد بحث شامل تجزیه و تحلیل عامل ، تجزیه و تحلیل خوشه ای ، تجزیه و تحلیل تفکیک و مقیاس گذاری چند بعدی است.

محتوای این دوره

  • فیلم
  • جزوات

الزامات

  • XL Stat
  • اکسل افزودنی

مخاطب هدف

  • دانش آموزان
  • صاحبان تجارت